Alltsåå...

, , , ,2009-07-04 | 22:37:02


Well, vi är flyttade och klara, inflyttningsfesten var asnajs tills det kom folk jag inte hade en aning om vilka det var. Fast då tog Robertpuss tag i det hela och körde hem alla så vi fick sova. Imorse skulle jag gå med Linn till bussen, och då kom grannen en trappa ner ut och sa att en av hans skor var borta efter igår kväll... Lite småjobbigt sådär nu när man är nyinflyttad, men den kom till rätta tillslut (väldigt lättad blev jag då).


Nu har Robert åkt ut till skogen för att bo där ett bra tag. Jag är ensam, tittar på en konstig film (the flight of the Phoenix) där de bara skriker på varandra och jag tror inte jag orkar med det nu. Ska nog ta ett skönt bad med en bok och lite levande ljus och mysig musik. Mmmm. Underbart.

(Robert snälla logga in på msn ikväll!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0