Dags igen

, , , ,2009-06-16 | 18:54:16


Så vare dags igen. Så fort solen kryper fram bakom molnen är vi ute och grillar, haha. Men det är gott, och skönt att komma ut från lägenheterna, så varför inte? Lika bra att passa på när det är fint. Har dock pälsat på mig lite kläder, och tar med en extra tjocktröja. Det kan ju bli kallare framåt kvällen. Imorgon är Robert ledig och ska titta ut tapeter med Isabelle och så ska vi förbereda för att bror ska komma hit och tapetsera på torsdag. LÄSKIGT! Men behövligt. Inga fler tvspelsfigurer på väggarna säger jag bara. Usch nej, det blir bara dyrt.

Nu ska jag ge mig iväg. puss på er

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

HaLLoj :) Haft en bra sommar hitills ? ^^

2009-06-17 @ 20:11:57
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Linnéa Haver [fotoblogg]

Hejhej, hoppas sommarn hittils vart bra. Vore sött av dig om du masa dig in hos min blogg och berätta vad som skulle kunna förbättre bloggen och vad som är bra/snyggt. Tack i förväg. Puss och kram!

2009-06-18 @ 02:50:48
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0