Idag

, , , ,2009-05-09 | 09:45:40
Idag ska vi iväg till Hovfsta och leka med mamma pappa bror katt farmor och farfar. Spännande då Robert inte träffat F&F. Asball. Han är inte lika pepp dock, HAHA, han ville inte gå upp tidigt. Ingen människa är vaken klockan 11 på en lördag säger han. "nej" säger jag "men ingen ligger och sover till ett på en vardag om man inte jobbar natt". Men det var visst en ok grej att göra. Lol.

Senare ska vi in till Desajnmarknaden och hämta mina grejer. Sen ska han åka hem till skogen och vara borta från mig otroligt länge. Lilla snutt. Ända tills imorgon. Ja, jag är dålig på att vara ensam.


höh, det blev den här igen, den passade så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0