- 2000 light-years of darkness

, , , ,2007-03-13 | 11:16:04
Holes, underbar bok. Helt fantastisk. Jättebra. Jätteläskig. Jättekonstig. Jätteoh.
Idag ska jag luncha med Fredrika och Karin, Mathilda vet jag inte än, men det är möjligt. Det var kul att träffa dem igår, värsta turbarnet jag är. Jag blev helt lycklig, för det första var det sol och vår och underbart väder och så träffar jag min klass och blir alldeles glad och så var Violeta så gullig som vanligt, det var kul att se henne när hon inte dansade bugg, hihi. Så bestämde vi att vi skulle äta lunch eftersom de inte hade någon datakrunt och det var kuuuuul! :D Helt åh.

Sen gick jag och söt till stadsparken och mindes och allt var jättefint och jag blev helt glad och så såg jag en unge med en bröstvårtemössa, fast den var vit och inte sådär fulrosa som den där andra jag har sett. Han den där ville köpa glass, men jag ville inte ha någon så då ville inte han ha heller och så blev han lite ledsen på mig för jag ville inte göra någonting som han ville göra och det var värsta taskigt av mig, men jag var så himla trött.

Hemma hade pappa och mamma köpt hem mina sänglådor och jag och pappa byggde ihop dem och så packade jag i lite innan jag åkte till dansen som gick rätt bra, men fjortistjejerna var helt fula och gjorde fortfarande ingenting och jag hatar dem, men vi började prova samba och det var helt kul för man gungade helt mycket och det var kul. hihi.

I sommar/höst SKA jag klippa mig som Ola Salo har nu, fast ha blont med en rosa slinga i. haha, jag har pratat om det så himla länge att jag inte ens tror mig själv längre. och sen måste jag gå till H&M och hälsa på söt-Elin, det måste ju bara bli av någon gång snarast. Dessutom måste jag ju köpa en ögonskugga, tror jag ska ha den svarta, om den finns kvar för den brukar ju ta slut så himla fort så man inte hinner med.

Nu har jag typ precis blivit klar med Task-et till dagens boklyssning, vi skulle skriva dagbok åt någon av karaktärerna i boken. Kul att skriva Zero's dagbok när han egentligen inte kan skriva. Haha, helt mobbat. Jag skrev X-Ray's, han var så spännande tyckte jag. Elak liksom. Lite som en jag kände en gång. Men ändå inte, för han är inte lika äcklig.

Funderar på att packa ihop och gå. iiiih, jag är alldeles till mig, jag måste ta ut pengar jag har inga pengar jag är helt usch och jag vill inte gå till den dumma bankomaten för den kommer ta mitt kort igen jag hatar när den ta rmitt kort.

Nu har jag typ skrivit massor. Hejdå, nu drar jag era mesproppar! Pusshejpusspusspusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0