- and she she was a superstar

, , , ,2007-03-07 | 10:26:59
idag var det en mysko studiebesökare med min grupp, men hon typ drog efter en kvart. mysko mysko. och sen vann vi ju alla hjärtans dag-grejen så vi fick frukost gratis och en kaka till det och apelsinjuice, och jag har redan hunnit vara sur idag och det är NÄSTAN rekord. för jag ville inte. eller nej. eller nåt.

jag får stå på baksidan av kollaget. taskigt. jag som trodde jag betydde mycket. men jag hade visst fel. jag är bara nåt skit på baksidan.

Kommentarer
Postat av: david

fast sedan så hamnade du på framsidan på två ställen

2007-03-07 @ 16:29:42
Postat av: gabbie

sen ja, men det fattade väl inte jag.

2007-03-08 @ 11:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0