- baby don't cry

, , , ,2007-03-30 | 14:18:39


allting är inte dåligt.
allting är inte bra heller.
armbandet gick sönder. pilgrim ska inte gå sönder. kedjan gick av. den felande länken. jag visste det skulle hända. men jag ville inte tro det. ville inte att den skulle gå sönder. jag gick sönder med det. det gjorde jätteont. och jag hittade inte david. jag letade men hittade honom ingenstans. ingen visste var han var. så jag satte mig hos kristofer, stordavid och sara. de var snälla som vanligt. och sen kom david. då blev jag glad. han åkte hem ganska snart med armbandet för att se om det gick att byta och jag tror han får det och han ska göra det åt mig.

jag har webbdesign och fattar ingenting av css och sånt och jag kommer dö på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0