- plainsong

, , , ,2007-03-05 | 12:52:17


jag har lyssnat jättemycket på the Cure sen igår. jag har blivit konstig, men jag älskar Roberts röst och hår och åh.

idag var jag med mor och far på Ikea, första gången jag är där på typ flera år. Det var jättekul! Vi sprang runt där och sen när vi kom till lagret så var min sänglåda slut och JAG fick fråga tanten i kundtjänst när den skulle komma in igen. det var läskigt som usch. men mamma sa att jag var duktig och jag skulle få en stor puss för det, och jag frågade vem jag skulle få den av och hon svarade att det var från henne och då ville jag inte ha. eller lite kanske, men jag vet en jag hellre vill pussa.

så nästa vecka kommer jag ha två praktiska sänglådor under min säng och mitt rum kommer att vara fint och städat och hyllor och grejer kommer att vara fina och rena och jag hoppas det blir så nu.

jag är trött och senare ska jag se på 7th Heaven som jag tycker är bra men jag är ju konstig och alla är så små nu när de börjat om! haha. värsta fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0