- sleep all day

, , , ,2007-03-09 | 08:41:37


ofta man ville gå upp imorse. sängen var så otroligt varm och gosig att jag inte ville lämna den, speciellt inte för att gå till äckelskolan och träffa folket. jag vill bara ha en kram och jag vill bara bli lämnad ifred. jag vill ha emma här. varför får jag aldrig träffa henne längre? jag behöver henne. mer än hon kanske anar.
dessutom har jag börjat tänka sådär igen. jag bara dör, malin skulle inte ha sagt någonting egentligen för då saknar jag bara alla eftermiddagar jag spenderat med dem och hur bra allting var förr. jag saknar alla. jag saknar allt. jag vill inte förändras, inte bli äldre, jag vill gå i nian igen jag vill att alla ska vara tillbaka där och allt ska vara lika underbart bra som då. jag hatar det här. jag hatar allt.

kanske drömde han om långa tåg som skulle ta honom långt långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0