- william, it was really nothing

, , , ,2007-05-15 | 18:31:14



my blood is your blood. vill du ha det, ta det. jag kan tappa upp det på flaskor om du vill. det gör ändå ingen nytta där det är just nu. ta min handduk, där finns det. ta mina gamla plåster, där finns det också. ta mina armar, ta mina ben. ta hela mig, riv mig i bitar och slicka i dig allt som rinner ur mig. jag vill inte ha det, det är ditt.





Och jag skäms för att be, jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
skratta åt det för då kommer jag kanske över dig
(Hur kunde du falla när han sa:
"Jag älskar dig")
jag älskar dig så mycket att jag hatar mig..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0