- shine

, , , ,2007-11-10 | 18:14:54
har du inget vettigare att säga än något så korkat kan du lika gärna strunta i det.

för övrigt är jag mer into kent nu än någonsin förut, kent kent kent kent överallt jag älskar kent och jag älskar min winnerbäck-tröja för jag är så cool och skaffade en innan alla andra!

dessutom är jag kär i nån som är festlig på riktigt och som är världens underbaraste och som inte bara har en sak i huvudet utan som faktiskt bryr sig på riktigt. <3

image48
tillsammans är man mindre ensam är en superfilm, se den.
man behöver inte ens bästa sällskapet för att den ska vara sevärd,
även om det är ett plus att se den med någon man tycker om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0