- heartbeats

, , , ,2007-10-20 | 17:09:17
hmmmmmmmmmm söto imorgon det kommer bli mysmysmys med massa te och massa gos och massa jättemys :)

idag har jag ätit så jag nästan dör. funderar på att gå och lägga mig eller nåt, så magen kan jobba med maten ifred. skulle vilja göra lite situps eller nåt så man känner sig nyttig, men då spyr jag nog bara och det är väl bra men inte bra ändå för det är inget bra att spy. det blir nog att sova istället, kanske ringer söt och säger att jag är trött ikväll :P jag ska sova hela natten och jag har sovit hela natten och det var den bästa natten någonsin och det var mys igår kväll och jag är ändå supertrött och har skavsår och träningsvärk men det var det lätt värt.

sug att jag inte har bilder på den här datorn. borde fixa så jag har det, just in case liksom. men jag ska nog använda brors ipod så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0