kärnämnesvecka

, , , ,2008-04-15 | 08:53:39
Den här veckan har vi en så kallad Kärnämnesvecka i skolan. Detta innebär att vi under en veckas tid får jobba med vad som behövs inom kärnämnena, eftersom det snart är dags för Nationella Prov. Det är mycket, mycket, mycket tråkigt. Man gör ju ingenting. Det är inte bra eftersom det behövs. Men det blir ju så infernaliskt tråkigt att göra samma sak hela veckan lång. Dessutom är jag mer efter i mediaämnena. Typiskt. Varför får vi inte ha en vanlig Buffertvecka? Det skulle vara mer nödvändigt. Fast det kanske är lite vad det här är.

Igår var det JBExpo. SUPERSKOJ! Fast jag var bara där i typ en halvtimme, men vi hann göra en hel del. Några av mina foton var med, jag såg två av dem iallafall. Hade velat se min anka, men den var inte där. Kan ju lägga upp bilden här istället, men det är ju inte samma sak som att de den utskriven.

Vi fick också se Pennenen (eller "Break my chain" som den heter nu) på projektor för första gången, GUD VAD BRA DEN ÄR! Jag är ju förstås snyggast i hela filmen, men de andra är rätt okej också.

Nej, nu måste jag jobba. Puss.


image88
här är ankan förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0