kjolen är klar!

, , , ,2008-04-26 | 12:37:39
Äntligen är kjolen klar! Vill så gärna visa er hur fin den blev, men min kamera har inga batterier (och kommer nog inte ha på evigheter heller) så det blir en annan gång. Kanske i samband med att klänningen jag ska sy härnäst blir klar. Den ska gå fortare att sy har jag bestämt, även om jag måste sicksacka alla kanter för att det är ett jobbigt tyg. Den vet jag att jag kommer bli nöjd med och inte hata, om den nu inte hatar mig förstås.

Kom förresten att tänka på att jag på måndag har Nationellt Prov i Engelska, och jag måste plugga till det. Iallafall läsa på häftet. Sen måste jag köra bil, umgås med familjen och så måste jag fixa present till Malin. USCH! Jag är trött. Köpte iofs en ny tröja i förrgår så jag ska vara tyst. Den är rosa och fin :)

Nej, nu måste jag nog kolla bdb istället :P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0