självporträtt

, , , ,2008-04-05 | 19:02:16
image86


Tjaa, jag vet att det inte är lika bra som Elins illustrationer, men den blir nog i alla fall godkänd av min lärare som "självporträtt i Illustrator" till min portfolio som vi håller på med i mediaproduktionen fram till sommaren. Blev faktiskt ganska nöjd själv, en av mina bättre kreationer ^^ Om ni inte förstår det så ska det föreställa mig själv. Ursäkta det urusla valet av färger, men jag var trött när jag valde färgen på tröjgrejen. Egentligen är den svart, men det skulle bli så tråkigt. Och mitt hår ser inte ut sådär. Åh vad mycket fel, men jag blev snyggare än jag är egentligen så det är ju bara positivt :P

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

svar: yes det är precis så jag gör :) Eller ja.. jag scannar inte för jag har ingen scanner, men kameran fungerar lika bra :P

2008-04-06 @ 19:53:00
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0