sommar

, , , ,2008-04-24 | 10:53:21
Man känner att det snart är sommar! Det är så varmt att man kan gå utan jacka (fast jag min fryslort fryser såklart ändå trots att det är typ 15grader varmt ute), och folk samlas i parkerna för att få i sig solen som ÄNTLIGEN SKINER! Det är sååå underbart. Dock finns det en nackdel, man blir inte särskilt pepp på att sitta inne i skolan (det är så mörkt här inne att man bländas så fort man går utanför dörren, och när man går in igen så känns det som att man går in i Fantomengrottan eller nåt), så jag har inte jobbat någonting idag. Borde gå ut och fotografera, men hey, jag orkar inte! Det finns ingenting att fotografera och jag vill inte lämna in fler kyrkogårdsbilder. Varför lägga en skola med mediaelever så långt bort från allt som inspirerar en till arbete? Lärare är konstiga.

Nej, nu ska jag se om jag kan designa nån fin ny bloggdesign så jag känner mig lite produktiv iallafall, men det kommer nog inte gå heller. Usch. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0