strumpbyxor!

, , , ,2008-04-22 | 20:22:46
Well, ni som läser den här bloggen och som känner mig pretty well vet ju att jag alltid går omkring och klagar på frånvaron av hela och snygga strumpbyxor i min byrålåda, samt frånvaron av pengar i min plånbok som skulle kunna fylla ut mitt strumpbyxbyrålådehål (hey nytt häftigt ord!). Därför kunde jag inte tro mina ögon när jag som vanligt satt och slöläste det här inlägget i Nevnariens blogg! Perfekt för mig! Snygga, hela, rena, fräscha, NYA STRUMPBYXOR från Evas Underkläder! Gaah, visst är de snygga? Mer perfekta strumpbyxor finns inte.

hoppas jag vinner dem nu bara... iiih. hoppas hoppas hoppas <3

Kommentarer
Postat av: leia

lovar att hålla tummarna för dig:)
tänk att det alltid ska vara hål i alla strumpbyxor som man tycker om....

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0