tantvarning!

, , , ,2008-04-19 | 20:05:07

Jag har suttit och stickat konstant sen i torsdags kväll. Eller, nästan iallafall. Nu är i vilket fall det första paret handledsvärmare, i alpacagarn med instickade pärlor på, klara! Kan ju säga att den ena blev snyggare än den andra, och det var inte den första som blev bra :P Nu ska jag börja sticka på det rosa paret, de kommer bli de bästa av alla. Sen blir det nog fler vad det lider, med olika pärlmönster på. Det är så roligt! Åh vilken tant jag börjar bli, men oj vad jag inte bryr mig.

Just nu saknar jag älskling, men eftersom han just loggade in på msn så blev jag lite gladare. Snacka om tajming vi har på varandra. Tänker han på mig ringer jag, och sitter jag och tänker på honom loggar han in på msn. Lite häftigt. Nu ska vi se om han svarar också.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0