Donkey Punch

, , , ,2008-08-14 | 21:27:57
Ganska nyss hemkommen från biograf och stan med älskling. Hans mamma bjöd på bio, tack tack tack! Vi gick på Donkey Punch, som var... sådär. Vi borde gått på Arkiv X istället, kom vi på i efterhand. Äsch, vi ser den en annan gång, det går nog lika bra. Efter filmen fick vi vänta lite på Roberts bror och kompis som var inne och såg Mumien-filmen, men sen åkte vi hem. Kändes lite surt att jag ska stanna i Örebro, men jag har ju saker att ta itu med här, så... Men på söndag eller måndag kommer han ju hem igen och för första gången på 3 veckor får vi bo tillsammans här hemma och inte hemma hos någon annan. Det är ju lite speciellt att bo tillsammans på sitt eget ställe än att bo tillsammans hos någon annan, typ en mamma. Hemma har man ju egna vanor, borta måste man anpassa sig efter någon annans vanor. Och jag slipper hundarna! Yay, det är nog det bästa :P Men en liten katt vore inte helt fel. Får be honom ta med en av de tre de har där, haha.

Nej ni, idag blir det ett bildlöst inlägg, har ingenting att visa. Har handlat smörgåsar iallafall, så jag har lite att äta ;) Snart får jag lite lite lön också, så jag kan köpa hårfärg! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0