Kräftskiva

, , , ,2008-08-16 | 23:57:01
Varit hos mamma och pappa ikväll, de hade miljoner människor där! 8 personer kom från England och var mammas väninnas vänner (haha) och sen var det Ylinens med barnen. Jätteroligt var det. Alla var grymt högljudda (mest Jarmo som vanligt, men de andra låg inte långt efter) och det togs kort hela tiden! Jag lekte med Alma och Elsa och de var hur mysiga som helst. Alma sa "Jag tycker om dig" till mig! Såååå söt! Hela jag rann ner som en fläck på golvet, så sött var det ^___^

Sen blev alla helt galna och Jarmo ville som vanligt inte åka hem, och det var god fruktsallad och glass och jag är jättetrött. Har kommit på att jag är värsta tjejen som gillar sötslibbigt rött vin eller vitt, gud vad tjejigt. Dags att börja dricka Bailey's kanske? Usch nej, aldrig igen!

Ledsen att det är så dålig update med bilder, men jag har inga än. Det kommer massa bilder när jag fått dem!
Snart ska jag nog sova, är så trött! Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0