Mitt i natten igen, ge dig.

, , , ,2008-08-14 | 01:28:49
Idag är jag på bättre humör än igår, det gillar vi. Kan bero på att världens bästa pojkvän låg i sängen när jag vaknade, och jag kom inte ihåg att han hade lagt sig där, för han var ju inte där när jag somnade! Men han hade visst åkt från Kopparberg direkt efter jobbet bara för att få träffa mig idag <3 Underbara underbara människa. Hur kan man inte tycka om honom? :)

Anyways, vi hamnade i bråk om en parkeringsplats med en ful gubbe när vi skulle iväg till stan. Hallå, vi hade inte lånat hans parkering särskilt länge, men tillräckligt länge för att han skulle bli arg och slåss. Tur att Robert är så stark att han kunde slå ner gubben och smidigt köra därifrån. Naaaaawt. Men smidigt därifrån kom vi.

Hamnade på Jensens med familjen, Chris skulle bjuda på mat. Kul att han väljer stället HELT UTAN vegetariska alternativ :P Men det gick bra. Farmor hörde ingenting som vanligt, men det fick gå. Och farfar spillde ut hela sitt glas rödvin, när han äntligen hade fått ett.. Stackarn. Pappa gick in på Systemet sen och köpte honom en flaska rött, som kompensation. Lite ska han väl få unna sig gubben :-)

Det var gott iallafall med mat och folk. Det åktes hem till mina föräldrar, Chris kom och jag jobbade lite och sen satt vi och kollade bilder, lyssnade musik och jag blev klippt i håret av mamma. Det blev en förbättring, och en bra frisyr att ha medan håret växer! För nu ska jag ha långt hår igen. Vi får se hur det går. Man kan ju testa iallafall. Och det är lättare att göra saker med  till bal och student i sommar. LÄNGTAR!

Nej, nu måste jag gå och knåpa ihop lite mer i det personliga brevet som ska skickas till Adolf Lindgrens Stiftelse så jag får pengar. Äta kladdkaka ska jag göra också, hoppas det blev bra trots att jag mitt i baket insåg att jag bakade sockerkaka ^^

Puss!


louise i sitt nya fina hår, lugg som ska växa och allt annat fint ihopklippt.
och robert i mina byxor. gud vad snygg han är, fast de är lite korta :P han har ju storlek 32 i benlängd, men jag har bara 30 ^^ långskånken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0