Radiopremiär

, , , ,2008-08-07 | 17:07:00
Som ni redan vet så har Robert redan vart med i radio två gånger, så inatt tänkte jag att nu var det väl ändå min tur. Så jag slängde ihop ett mail (eftersom jag inte tycker om att prata mitt i natten när man är som minst uppmärksam på vad man säger OCH det är lite pinsamt) och skickade iväg det.
Fortsatte sedan med det jag höll på med innan och helt plötsligt ringer telefonen. Det var Robert som ringde och sa att jag var söt som hade skickat in värsta mailet. Vadå, tänkte jag, eftersom det är lite delay på webradion hade jag ju inte hört det än. Men precis som vi lade på telefonen så läste de upp mitt mail. Det var ju.. spännande :P Och hela mailet också! Lite häftigt. Vill ni höra? Ja, det är väl klart.


Nej, nu ska vi ut och plocka bär. Har du någon öl hemma? HIHIHI. Internskämt igen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0