Seriöst.

, , , ,2008-08-15 | 21:28:01

Nej hörni, slutlekt. Nu är det seriösa grejer på gång. Scannade en gammal bild från förra hösten typ och har nu börjat illustrera den. MYCKET lättare än frihand, och roligare också för det blir så bra ^^ Nu längtar jag efter hösten, synd bara att det nog inte blir lika mycket illustrator. Kanske gör nåt nytt, snyggare, till projektarbetet som ska föreställa mina balklänningskisser. Det vore skoj. Men tillsvidare får vi nöja oss med att leka med andra saker.

När jag skissade henne förresten, hon häruppe, så var hon blond som ni kanske ser. Men jag tyckte att nu passade hon nog som brunett. Kanske ändrar det till sen, men så länge är hon iallafall brunett. Snyggt.

Kommentarer
Postat av: sara

duktig du e

2008-08-16 @ 01:27:00
URL: http://sethsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0