Skog och serier

, , , ,2008-08-23 | 13:36:02
Jupp. Vaknat upp i skogen, kommer hem på måndag lagom till skolan. Robert ligger fortfarande och sover här bakom/bredvid mig och jag får inte upp honom alls. Han rycker till ibland  av tangentbordsknappningen men vänder bara på sig och sover vidare. Lite jobbigt. Hans mamma undrade om han var ute och stavgick. Nupe, inte såhär "tidigt". Inte alls tror jag, då han kom hem sist och klagade på  blåsor på lillfingret. Så gick det med den stavgången.

Jaa, vad har hänt mer? Första skolveckan var najs, men på måndag börjar allvaret. Tänk att folk redan fått läxor! Vi har typ babblat om kreativitet, projektarbete och portfolios i en halv vecka och det är typ allt. Helt knäppt. Men jag har hört att en liten Elin kanske ska börja på min skola, så nu hoppas jag att hon inte skojar med mig för det vore SÅ kul om hon gjorde det. Saknar den lilla skrutten jättemycket :)

Åh, förresten! ... Nu glömde jag vad jag skulle skriva.. Typiskt. Nåt var det ju! Och viktigt. Hmmmmm. Jag är sugen på frukost. Kanske ska göra nåt. Det är 6 hundar där ute. LÄSKIGT! Och två som jag aldrig träffat förut. Meeeen, det ska väl gå bra det här. Bara ett par dagar ju :P

Idag ska vi också kolla sista avsnittet på Prison Break S01, eftersom den filen vi hade var trasig och det tog hundra år att tanka ett nytt igår kväll.. Så jag är jättespänd på hur det ska sluta! Sen ska vi väl börja kolla S02 också, eftersom det är 10 dagar kvar till S04, och vi ska kolla 01-03 på de dagarna. Två säsonger kvar bara. Sen hoppas jag Desperate Housewives börjar snart också!! Och att det snart blir februari så vi kan börja kolla Lost :D Serier is the shiet!

Nej, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0