Förlåt

, , , ,2008-12-09 | 19:16:57
Dålig uppdatering, jag har haft fullt upp sen igår! Hem efter skolan och mysa med en älskling, sen sova och sen skola med en tripp till Gustavsvik med hela skolan (fast ja, två tredjedelar av skolan var hemma) eftersom skolan hyrt hela stället för oss. ASBALL! Så jag och Linn lekte i poolen, åkte rutschkanor och forsen. Fast forsen var lite läskig att åka, så det blev bara en gång... Sen åkte jag till skolan och skrev projektrapport och hjälpte Malin, Olof och Jocke att filma. Det var superskoj! Älskling kom dit också och det var najs.

Vi åkte hem hit sen och så har vi sysslat med hushållsysslor och tittat på det sista avsnittet på säsong 4 av Prison Break, och whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat (OBS HÄREFTER SPOILAR JAG SÄKERT) säger jag. Well, ett par extra avsnitt eller en säsong till att lida sig igenom, haha. Nej, men jag förstår inte varför allt ska dras ut på så mycket... Suck. (</spoiler>)

Nu trycker älskling på min bröstkorg och vill ha uppmärksamhet så det är väl bäst att han får det :P KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0