IKEA

, , , ,2008-12-29 | 23:10:45
Vi var på IKEA idag. Mor, far och lillebror skulle till Marieberg och gå på rea, så vi passade på att följa med. Vi handlade massor med bra saker, men fick tyvärr inte med oss den hylla som nästan var det viktigaste med hela besöket. Dock fick vi med oss ett bord, två barstolar, en hylla som inte var den vi skulle ha fast vi skulle ha den här också, lite ljus, två lådor, en ugnsform.... usch, vad lång listan blir :P Vi hoppade in på Elgiganten också och köpte en trådlös router på rean, en antennkabel till tv:n som vi fick billigare för den vi skulle ha fanns inte, och sen tror jag vi var klara. Någon annan dag i veckan ska vi kanske tillbaka till IKEA och köpa den där hyllan som inte fanns där idag.

Imorgon ska Robert jobba, och jag har hela dagen för mig själv. Jag har tänkt att jag ska åka till farmor som är på sjukhuset igen.. Usch, det är läskigt att tänka på. De tror hon har fått en stroke igen.. Jag hatar sjukhus. Men jag måste hälsa på farmor. Ska prata med farfar om när han ska dit, så jag kan tajma det. Det blir nog bra.

Nu måste jag nog göra mig iordning för sängen, ska ju upp tidigt imorgon för att handla. GÄÄÄSP! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0