Julkalendern!

, , , ,2008-12-01 | 11:32:24

Årets julkalender är GULD! Tidigare har julkalendern varit den där plågan som alla kollar på, men som egentligen ingen tycker är särskilt bra. Jag har i vilket fall inte gillar julkalendern sen jag var runt 10 år, just för att de varit så värdelösa. Men i år har SVT verkligen gjort någonting bra! Anders och Måns har, är och kommer alltid att vara bäst. I morse gick första avsnittet och jag satt klistrad vid tv:n. Älskling var inte så himla glad på mig kan jag säga, han fick inte sova sin skönhetssömn ordentligt :P Det är någonting han kommer få vänja sig vid, då jag kommer titta varje morgon fram till julafton. I alla fall på vardagarna.

Snart kommer älskling hit och hämtar kameran som jag snodde. Hihi. Jag är stygg. Men jag får träffa honom, det är galant! <3
Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Robert

Tjuvissss!!!

2008-12-01 @ 11:54:50
URL: http://www.robertnordstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0