Måndagsmorgon

, , , ,2008-12-22 | 14:30:18

Nu sitter vi här i vardagsrummet allesammans utom mamma Bitte som är ute på hundpromenad. Vi passar på att sitta vid våra laptops nu, eftersom vi under julhelgen inte får göra det, haha. Nej, men jag håller med, det är fruktansvärt osocialt mot de andra som är i samma rum. Men nu ska jag berätta någonting roligt som hände nyss!

Vi satt i grodan ro och åt frukost, och helt plötsligt ringde det på min telefon. Jag svarade och vips sa det så hade jag jobb! Hon ringde från VM Media och sa att de hade fått ett bra intryck av mig och att jag får börja jobba den 19 januari! Jag sa ja såklart, och nu ska vi bara se till att ordna med praktiken så jag kan sluta lite tidigare iallafall 3 dagar i veckan. Det ska nog gå bra, Anna (min handledare på praktiken) är jättesnäll :) Men wiiiii, jag är så himla glad! :D Nu klarar jag nog att ta studenten i alla fall :) Låg och tänkte på det förut när jag vaknade och inte hade jobb, men nu är det nog inga problem. Lite extra pengar får jag ju. Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

Nej, måste skriva om det på bdb också ^^ Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0