Mmmmmmåndag

, , , ,2008-12-08 | 10:11:13
Jag har fastnat i att det är måndag. Det är måndag och jag vaknade själv, och det var skönt! Jag försvov mig inte det minsta lilla, trots att jag somnade klockan 3. Jag tror seriöst att försovningen beror på att jag vaknar bredvid världens underbaraste varje morgon, och eftersom att han inte går upp på morgonen så vill inte jag det heller utan ligger hellre kvar lite extra. Det är ju superdumt! Varför gör jag så? Det är väl bara att skutta upp och ta sig i kragen och göra en macka innan julkalendern och inte efter.. Varför har jag inte gjort det förut? Jag har ju tänkt tanken så himla många gånger! Suck. Jag får ta den enkla vägen istället, och tvinga upp Robert samtidigt som jag går upp :)

Ska gå och kolla och Mahlen kommit än, saknar henne lite :P och Cissi! Vart är min Cissi!? Vi måste ju prata julkalendern! Lage är ju tillfångatagen av polisen och sitter i finkan! Oacceptabelt uppförande.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0