Praktik!

, , , ,2008-12-12 | 16:15:35


Tjoho världen! Jag, Louise Schylander, har äntligen hittat mig en praktikplats! Jag frågade på massor med ställen idag, men ingen hade möjlighet att ta emot mig. Så jag började gå in på de där ställena som inte har med IT eller Media att göra, och då hamnade jag på Panduro, och där fick jag praktikplats på en gång för alla 10 veckorna! Tror ni jag är lycklig eller!? JA! Hon sa att jag kanske skulle få göra en hemsida eller nåt, så under lovet får jag ta och plugga upp mina få webdesignkunskaper :) Äsch, det ska nog gå bra det här. Det kommer bli jätteskoj!

Nu ska jag packa ihop mig. Kommer bli mycket kläder nu, för imorgon ska jag få rida Linns häst Ninni. Iiiih, vilken rolig helg det kommer bli! :D Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0