PUH!

, , , ,2008-12-19 | 16:06:47
Äntligen hemma! Varit ute sen klockan 10 imorse då jag kom ihåg att det var julavslutning idag. Jag gick från att sitta vid datorn i pyjamas till att vara fräsh och minglande på Folkets Hus30 minuter (ganska exakt). Det måste vara rekord!

I vilket fall som helst, avslutningen var mysig och rolig, Charliepriset instiftades och lärarna proppade i sig tomteskum. Efteråt prackade matteFredrik på mig MASSOR med lussebullar, men någon påse fick jag inte.. Jobbigt då jag inte heller hade någon väska. Men med bullarna i famnen traskade jag iväg till Panduro för att lämna papper om praktik och sen snodde jag en påse på Claes Ohlson.

Klockan 13:20 kom Matildas buss och vi gick runt på stan, hon försökte komma på en julklapp till sin mor, och när vi skildes åt hade hon köpt massor med saker. Dock ingen julklapp, men det skulle hon visst ordna på annat sätt. Jag själv tog en tripp extra på stan och sedan hem igen. Nu ska jag slå in paket jättefint, packa jätteväskan och åka tåget till Kopparberg.

Puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0