- bloggande

, , , ,2008-02-11 | 11:48:24
just nu håller Olof på att skriva blogg och jag blev lite inspirerad till att skriva lite själv eftersom han är ganska seg. vi har skrivit typ en rad hittills och det går myyyycket långsamt framåt. jag kom också på att jag vill börja uppdatera min blogg mycket oftare eftersom det är ganska spännande att läsa bloggar, men det tråkiga är att det händer ingenting som jag kan skriva om för att inte spoila vettigt. men men, det blir nog bra tillslut, några rader då och då för att visa att jag lever är ju alltid trevligt.

vi var ute på en promenad nyss. det var riktigt skönt. solen skiner så mysigt. nu har vi multimedia och det är väl.... ja. jag har kattöron idag. fy vad provocerande.
puss.

image58
åh. frukost. jag är hungrig. på tal om ingenting. jag är hungrig som en gnu.
och jag saknar min älskling. jättemycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0