bara lite ensam

, , , ,2008-07-26 | 23:54:49

Jag var lite lagom pepp igår eftermiddags :) Älskling också tror jag, men det var så fruktansvärt varmt att vi egentligen inte ville erkänna det. Men kvällen blev riktigt skoj faktiskt, och jag vill verkligen göra om det! Tack till alla som var där, ni är verkligen mina mysisar :)

Idag så var jag hos mamma och pappa, solade lite och sen var det grilltime på kvällen. Massa gott, kommer inte behöva äta på länge, vilket är ganska bra. Imorgon ska jag nämligen ut på äventyr och behöver mat, men har ingenting vettigt att ta med... Blir väl ett par mackor och massa vatten, man orkar inte äta så mycket när det är varmt ändå..
Men i alla fall så var det mysigt hos mamma och pappa. Fick min getostlasagne, mitt kycklingspett och några grillade majskolvsbitar, samt den obligatoriska efterrätten: mammas hemgjorda choklad-chiliglass <3 Underbar!

Inatt jobbar älsklingen som vanligt, och jag hoppas att han ringer mig fast jag ska gå upp vid 6-tiden imorgon. Jag saknar honom så otroligt mycket, jag förstår inte hur jag kan göra det :P Vi träffas ju JÄMT, och jag tror vi går varandra på nerverna lika ofta, men när han är borta gör man inget annat än att längta efter honom. Men imorgon kväll får jag nog träffa honom igen, och gissa vilken stor puss han kommer att få då? Jo, en JÄTTESTOR! :D Hoppas han blir så glad som han är på den här bilden då. ^^



Nej, men vet nån vad. Nu är klockan jättemycket och jag ska ju upp tidigt imorgon! Jag kan ju inte sitta här hela natten. Det vore ju dumt. Så det blir väl sängen nu då. Puss på er alla, eller du som läser. Fast du ska ju få en puss imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0