Rix FM-festival

, , , ,2008-07-23 | 19:14:32

Jag vet, det är töntigt och för fjortisar, men Louise tänker iallafall gå på Rix FM ikväll. Kanske för att hon vill fota och för att hon och Robert ska ha en liten mysig kväll tillsammans och fota roliga människor. Just nu är han redan på stan och jag hemma och fixar mig och äter ett snabbt mellis (bilden, fil och hallon som jag plockade hos mamma idag <3) men snart är jag på väg in till stan också. Hoppas Jessica bjuder på sourcream-chips, sådana där varma ni vet. Hon halvlovade mig det. Hoppas också hennes lillasyster blev glad när jag hjälpte henne färga håret idag, och att det blev bra. Nu ska jag kila. Puss!!!


(haha, orka vara seriös. Robert tycker jag har stora ögon. tycker du?)

Kommentarer
Postat av: M

bojkotta!!!

2008-07-23 @ 19:23:45
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/
Postat av: Bror

Gryyyyymt stora ögon O.O

2008-08-01 @ 17:10:42
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0