dåligt

, , , ,2008-06-01 | 21:26:38
Jag börjar bli grymt dålig på att uppdatera här, det är pinsamt. Men jag skyller på att det händer så mycket och att den som läser här oftast ändå träffar mig varje dag så det spelar liksom inte så stor roll.

Nu sitter jag i vilket fall här och stör mig på Bilddagboken, bloggar samt lägger över allt från skoldatorn in på en extern hårddisk som vi nu verkligen hoppas inte får ett ryck och dör under sommaren för då blir jag grymt ledsen.

Och just ja. Igår var det bal. Mycket trevligt, mysigt och allt sånt där. Det måste göras om, det är vi övertygade om. :) Det var till och med värt att få skoskav innan det ens hade börjat. och vet ni varför? Jo för vi var såhär snygga!


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0