ensam

, , , ,2008-06-28 | 20:26:11
Så var man ensam hemma igen.. Bara för att man är sjuk. TYPISKT! Jag vill inte. Jag vill vara med älskling, jag vill kolla på dem imorgon när de ska träna i Karlskoga (paintball, inför match i juli..) och jag vill kramas och pussas när jag vill. Men neej då, min kropp vill inte att jag ska få ha så roligt. Nej, jag ska sitta hemma och uggla i min ensamhet och sjuklighet. och JA, jag får gnälla över det här så mycket jag vill. Det får jag faktiskt.

Men ikväll ska jag väl kolla på tv. Tonårsliv som börjar om ca. en timme. Den är ju... bra. Tjejig om inte annat. Jag behöver lite tjejigt. Läste förresten igenom min "Mina vänner"-bok, och lät Robert skriva i den. Den är ju helt otrolig. Folk skriver så roliga saker. Jessica tillexempel, minns du att du skrev att personen du beundrar var "människan som kom på den professionella kondomen och sedan p-pillret"? Och Cissi, din favoritmat var "katt-torrfoder med senap", och att dina intressen var att "knyta skor"? Tror Cissi var lite ironisk ett tag, men äsch, det är bara kul ju! :D Jag skrattar varje gång jag läser den här boken, den är så mysig. Ska be fler folk skriva i den, alternativt skriva om. Jag själv har fyllt i den typ tre gånger, men man ändras ju. Livet är väl bra kul ibland, och det är väl tur det?

None
Nej, jag ska nog hitta på nåt att tugga på och sätta mig och vänta på filmen. Puss puss på er älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0