hårnålar

, , , ,2008-06-30 | 14:22:45
Måste berätta att H&M's hårnålar är SÄMST! De böjs ut på en gång, ramlar ur hela tiden, sitter värdelöst och helt enkelt är sämst. Köp dem inte. Jag ska iallafall aldrig mer göra det, hur desperat jag än är. SUCK säger jag bara, 20 kr rakt i sjön. Det hade jag kunnat köpa te för istället. Suck.

Idag ska jag i vilket fall hem till mamma och stryka en klänning och laga en annan. Blir säkert skoj. Robert är hos Sjukgymnasten, men borde nog komma hem snart, han har varit borta i en och en halv timme. Jaja, jag hinner nog träffa honom innan pappa kommer och hämtar mig vid fyra-tiden. Nu ska jag bjuda på en skojig bild.


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

hahaha det är då det är meningen att man SKA ha dem :P

2008-07-03 @ 14:24:19
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Bror

Gulliga näsborrar :D

2008-08-01 @ 17:05:02
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0