mmm mat.

, , , ,2008-06-16 | 19:59:29
Jag har blivit så tråkig den här helgen, känns typ som att jag bara skriver om vad jag har på mig och vad jag äter. Hej jag ahr gått och blivit modebloggare! Det är ju typ sånt som de skriver om. Mest. Och vilka kläder de fått eller ska köpa. Usch. Jag orkar inte. Men iallafall så lagade jag god mat till mig idag. Folk tror att jag inte äter bra bara för att jag flyttat,  men herregud jag äter grymt bra. Oftast iallafall. Men alla slarvar väl ibland? Jaja,  jag är iallafall grym.


det blev ris, kyckling och gurka med ett glas  mjölk :) äntligen får man dricka
mjölk, när älskling är hemma går den åt så fort ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0