sjukling

, , , ,2008-06-27 | 18:16:00
Jag är lite trött nuförtiden. Har tänkt skriva flera gånger, men jag har liksom ingenting att skriva om. Häromdagen cyklade jag hem till mamma klockan 8 på morgonen för att mormor och morfar skulle komma och hälsa på en timme. Det var ju kul. Sen så ska jag åka hem till dem igen snart och låna strykbräda/strykjärn för att stryka min fina vita klänning. Och igår fastnade jag med min finaste vita kjol i cykelkedjan så den blev oljig. Det var mindre skoj. Och häromdagen hade jag hela 3 unika besökare. Otroligt. Jag gillade när jag hade 570 besökare. I och för sig var det bara en dag och för att jag vann en tävling på en känd bloggares blogg, mene... Det var tider det :)

Just nu är älskling ute och handlar kamomillte och honung åt mig, jag har nämligen väldigt ont i halsen. Det kommer göra susen tror jag. Mene... ja. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Bror

synd att du är trött xD

2008-08-01 @ 17:02:52
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0