- you're such a wanker

, , , ,2008-03-06 | 08:22:08
Att säga att man är någons "bästa vän forever" är inte att berätta vem man är, utan vilket förhållande man har till en person.
Och om jag nu skulle råka tycka att han klär sig på ett sätt som inte passar honom eller gör saker som jag inte alls förstår varför han gör dem så spelar det ingen roll överhuvudtaget! Jag kan tycka så om många personer. Jag kan tycka att min bästa kompis klär sig konstigt eller gör dumma saker, men det betyder inte att jag inte tycker att de får göra vad de vill, för det får de! Man vet att man kan få kommentarer och blickar för hur man klär sig, jag får det varje dag, men jag struntar i det för jag får göra vad jag vill och det får även alla andra. Man får väl inte vara hur jävla känslig som helst.


Dessutom ÄR jag snyggare naken, vilket du förmodligen inte vet eftersom jag inte tror du sett mig naken någon gång. Att jag var "osäker i sängen" är nog sant, men varför har du nog inte heller en aning om eftersom du bara har fått information om det från ett håll.

Kommentarer
Postat av: Davidjao.

Det värsta är att du inte inser själv. Nu orkar jag inte mer, sluta hacka på David Lekholm, han är skönast på jorden fan. Get on with your life.

2008-03-07 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0