cupcakes - förstadium

, , , ,2008-03-11 | 21:37:40
image76
Jag vet inte om jag sagt det här, men jag har blivit så enormt sugen på att börja baka cupcakes. Jag har läst miljoner recept och kollat lika många bloggar om det, och idag satte jag igång. Det blev en vanlig sockerkakssmet, för jag visste inte riktigt hur jag skulle göra men jag tänkte att jag börjar lugnt. Så jag svängde ihop en smet, och rörde för omväxlings skull i några apelsinskalbitar för att få fram lite mer smak. De blev jättefina! Iallafall muffinsarna, jag har inte dekorerat dem än, utan de ligger i frysen och väntar på mig. Ska bara skaffa hem dekorationsaker så är det bara att kasta mig in i världen av dekorationsmöjligheter. Det kommer bli såå skoj!

ville bara nämna det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0