ensamt

, , , ,2008-03-14 | 12:14:28
Vet ni vad det är för dag idag? Jo, det är dagen då det är bara EN VECKA kvar till Kent, FEM DAGAR kvar till min födelsedag (18, weii) och TRE TIMMAR tills älskling slutar på sin praktik. UNDERBAR DAG! :D Och imorgon är det Melodifestivalfinal som jag ville se med Robert, men han är ju hemma i skogen då så han får se den med sin familj, så ser jag den med min familj. Eventuellt kommer Jessica hit också, vi får se hur det blir med det. Det kommer bli bra iallafall. Och idag fick jag pengar också måste jag tillägga, och nästa månad får jag också massa pengar så jag kommer nog kunna betala för att kunna gå på balen i alla fall. Inte för att jag tvivlade på att jag skulle kunna göra det, men det känns ju alltid bra att ha lite pengar över efter att ha köpt något.

Idag har jag också sett Prinsen av Egypten, bara för att jag hade tråkigt, det gick inget bra på TV och jag ville lyssna på sångerna för jag tycker de är bra. Det har varit en ganska tråkig morgon, jag vaknade som jag brukar göra på lediga dagar, klockan åtta (ja, det suger), och väntade i två timmar på att diskmaskinen skulle gå klart så jag kunde äta frukost. LOL. Jag kunde ju bara öppnat den och tagit osthyveln jag behövde.

Nu har jag i alla fall tråkigt igen, kanske borde be pappa ta med mig ut och övningsköra. Landsväg antar jag att det blir igen, det är spännande. Men ändå ganska svårt....... Äsch, jag får sluta vara så mesig. Ut och kör med mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0