kärlek

, , , ,2008-03-12 | 14:11:52
Det där med kärlek är väl egentligen rätt konstigt. Särskilt när någon säger till dig att den älskar dig, och sedan helt plötsligt gör slut och säger att "nej vadå, jag älskar dig inte och det har jag inte gjort på länge, om ens någonsin". Det är så sjukt. Det är inte sant. En människa som kan göra så en gång skulle jag aldrig lita på i framtiden, för vad är det som säger att han/hon inte skulle kunna göra det igen?

Sen måste jag bara tillägga att min pojke är världens bästa som aldrig skulle kunna göra det mot mig. Jag vet att han inte skulle göra det, han är inte som de andra, de som gjorde just så. <3 Jag är så glad att jag har honom!

Kommentarer
Postat av: visu

mihi, jag är bäst ;)... fast inte utan dig. altså är vi bäst! :D

2008-03-12 @ 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0