människor

, , , ,2008-03-08 | 10:30:05
Suck. Jag förstår inte människor som alltid ska lägga sig i andras liv. Skaffa ett eget i stället.

Well well, nu lägger vi ner. Igår var ju en rätt... meningslös dag. Det där snacket resulterade inte i någonting och jag har börjat söka sommarjobb på allvar. Jag ska bara kila iväg till Gudrun på Märtas och fråga om hon vill lämna referenser när jag ska söka, jag hoppas hon vill det. Sen ska jag fråga Aron också, det ska jag göra så fort jag listat ut hur jag ska säga. Det är väl inte så svårt ändå? Äsch, det löser sig alltid. Säger jag fel så fattar de nog ändå vad jag menar.

Sen är det nog dags att packa ihop sig i lådor också. Flytten ska bli av, och det lovar jag. Snart också. Nej, nu har jag en tvätt i maskinen som jag måste ta hand om. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0