mys

, , , ,2008-03-29 | 15:06:48
image82



Jag har haft den här tröjan på mig sen igår typ. Eller inte i natt, då hade jag myspyjamasen, men på dagarna. Det är mammas tröja, och den är JÄTTEMYSIG! Den är stor och mysig och har en mysig luva som gör att man håller sig varm om skalpen. Som jag förresten blekte, och nu får ni se resultatet. Har också tvättat det där lakanet som jag ska göra en klänning av, den kan nog bli snygg. Synd bara att vitt är så genomskinligt, men det går väl an ändå. Snart måndag och sykurs, då ska jag sy klart min kjol och eventuellt börja på klänningen (eller den prickiga korta kjolen, vi får se. Tror klänningen är prio ett just nu). Jaja. Så ligger det till just nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0