present

, , , ,2008-03-25 | 20:22:59

Idag var en ganska händelselös dag. Vi skulle visst ha foto-temavecka samtidigt som rörlig bild-eleverna hade temavecka med sina filmer, och vi skulle göra affischer till filmerna och JB-galan. Wehoo. Naaawt. Vi fick iallafall bestämma grupper själva, det var bra. Jag, Stina, Linn A, Cecilia, Malin C och Johannah bildade den grupp som skulle fota och affischera Torstens, Olofs, Jockes och Emelies film. Det gick väl sådär då alla var oengagerade och sega. Men efter lunch åkte vi till Malin och de skulle filma, och vi skulle fota. Jag vet inte hur det gick till slut, var tvungen att åka hem vid fyra. Men bra blir det nog.

På bussen träffade jag Jessica och Therese. Det var mysigt, vi hade lite att ta igen. När jag kom hem sen hade familjen ätit och inte lagat någon mat till mig, så jag fick hitta på nåt eget. De föreslog pasta, men guuuuuuud vad trött jag är på pasta (en av anledningarna till varför älskling ska få lite ris när han kommer hem :P), så jag svängde ihop en ugnspannkaka! Supergott :D Brorsan satte igång att göra en Glassbomb (de håller fortfarande på) och jag var inte uppe på mitt rum förrän några timmar efter att jag kom hem. Mamma undrade lite om jag hade varit där än, så jag blev lite misstänksam. Gissa vad som stod på min säng när jag kom upp? En liten present med ballonger och allt! Jättegulligt! Och när jag öppnade paketet låg däri den sötaste pyjamas jag sett på år och dar! Ska ta bilder och lägga upp åt er så snart jag har tid och ork med det, men jag kan försäkra er om att den är jättefin och jätteskön :) Jag ser ut som en smaskig karamell!

Nej, nu ska  jag försöka förstå varför det tar så himla lång  tid att skicka bilderna från Linn till mig. Jag måste ju få dem färdiga ikväll, och jag vill hellre se på tv :$

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0