weho

, , , ,2008-03-22 | 21:11:37

Äntligen får också jag sitta  vid datorn. Pappa och bror har haft den HELA dagen, och jag fick bara sitta lite imorse. Vad har jag gjort idag? Inte mycket. Typ tittat på TV. OCH jag har bakat sockerkaka bara för att äta smeten. MMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gott är det. Jag gör bästa sockerkakssmeten, kom och testa! :D Eller nej förresten, jag vill ha det själv. Jag är på det humöret nu, så sno inte min sockerkakssmet om du inte vill ha stryk.

Älskliiiiiiiiing om du läser det här (vilket du nog gör) så kom ihåg att jag älskar dig och jag saknar dig varje sekund och snart är du hemma igen jag längtar jättemycket <3

Nu ska jag ägna mig åt Cecilia en stund på msn. Hon skickar mig bilderna från igår :D:D:D:D:D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0