wiiiiee

, , , ,2008-03-12 | 22:05:49

Imorgon ska vi har prov i fotografisk bild och jag har inte pluggat! :D Underbart. Nawt. Åker till skolan tidigt imorgon och superpluggar (fast jag kunde fått sovmorgon...) och sen har jag prov och sen ska jag åka hem och mysa med mysgoset. Blev så avundsjuk på Dan och Serena (ja, jag kollar på Gossip Girl, okej!) i tisdags, det såg så mysigt ut, så jag vill också och imorgon får jag :D Det kommer bli megabra. Nu ska jag fixa mer med bilderna på min dator som jag tar bort därifrån, och jag måste berätta att det är möjligt för mig att göra detta tack vare min UNDERBARA pojkvän som är så underbart generös med cdskivor då jag inte har någon extern hårddisk. Tack du underbara karl ^__^


the butterflies has returned again, and i love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0