<3

, , , ,2008-05-10 | 21:12:12
image103
omg. 8 månader. länge. 3 veckor och 4 dagar till och det är rekord. coolt.




Idag var jag i Kina annars, och på Åland. Vi rodde dit, jag, Alma och Elsa. Det var fint där, men inga människor. Det var lite tråkigt. Men när vi hade bott där åkte vi hem igen. Det var ju det bästa.

Jag köpte ett halsband idag som jag ska ha på balen. SUPERSNYGGT! Berättar mer senare, för det är för fint och jag vill inte att någon annan ska skaffa ett likadant för jag vill vara ensam om det här. Så det så. Inte för att någon läser här, men ändå. Sen kan jag göra reklam, när jag haft det på mig ^^ Det kan hon behöva lilla Cattis. <3 eller inte. Hon säljer så bra ändå. Äh, lite exklusivt är det ju iallafall.

Kommentarer
Postat av: melan pelan

ooh en cattis desing, då måste det vara fiiiiint :)

2008-05-11 @ 10:33:12
URL: http://toesa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0