ahaha

, , , ,2008-05-13 | 20:32:56
Förlåt men jag har kommit på att jag hatar folk. Trots att jag hatar folk som hatar folk, men folk hatar folk för de mest underliga anledningar. Ska man hata folk så ska man hata folk av vettiga anledningar, inte för att de klär sig konstigt eller tycker om att ha kul på lite annorlunda sätt. Men jag måste säga att det är tillåtet att hata folk för att de kommenterar saker fult (hallååååååå säga att en person är snygg på en bild där man ser... tuttarna? HALLÅÅÅÅÅÅ LOGIK? nej), uppför sig omoget (nej jag tar inte åt mig av era fula blickar och jag tycker bara det är konstigt när folk springer iväg när jag kommer i närheten. jag har inte horn på huvudet och svans i rumpan), och jag förstår verkligen inte hur folk kan handla kläder för 10 000kr PER MÅNAD och klagar på att samhället inte är jämnställt!!!!! Jag handlar för MAX 300kr, och då handlar jag inte ens varje månad. SJUKT! sjukt sjukt sjukt och jag hatar sånt. Jag hatar folk som tror de är någonting för det är de inte. Tacka vet jag de människor som är lite kända men som inte tror att de är helt ashäftiga och tror att alla på stan vill ha deras autograf, utan på riktigt blir förvånade om någon kommer fram och säger att de känner igen en. Åh jag är sååå irriterad, borde nog sluta läsa de där irriterande bloggarna. Men de är ju så roliga att skratta åt, så jag måste fortsätta ^___^ och jaja, om jag ska störa mig så mycket så borde jag sluta läsa dem, jag vet, men jag säger iallafall ingenting elakt till dem, och jag läser inte hela tiden utan bara om jag har tråkigt. Så det så.

Förlåt, jag behövde ventilera mig lite. Läs Vettigt istället, där sägs det trevligare saker. Nytt inlägg idag också. Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hey tjejen!
Jag springer inte iväg när du kommer! Dock är jag lite ledsen att jag och Krille var lite distraherade i måndags. Vi, eller rättare sagt, han hade grymt mkt att göra och tiden rann iväg.

Hoppas att du har det bra! KRAM!! :)

2008-05-13 @ 22:16:37
URL: http://saratapper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0