hej.

, , , ,2008-05-27 | 11:00:58



Hej. Just nu sitter jag i skolan, jag kom faktiskt upp ur sängen imorse fast det var knappt. Det är ju så orättvist när Robert får sova vidare medan jag måste upp och gå till skolan. Men men, så får det väl vara ibland.
Nu ska vi snart iväg och redigera klart det sista på vår film, vi har hittat lite ljud och musik och sånt där, så det blir superbra ^^ Annars sitter vi och lyssnar på japan-musik och Sailor Moon och har det jättemysigt utan att egentligen veta vad det är vi ska göra så länge. Jag är lite kissnödig, men det gör vi något åt senare. På lördag är det bal och om en vecka och en dag slutar vi skolan. NAJS!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0